استاندار کردستان از مدیران دولتی و دستگاه‌های مختلف خواست، ضمن تلاش صادقانه برای پیشرفت استان، در میان مردم نیز امیدآفرینی کنند.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 30 August 2022

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا روز سه‌شنبه در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در کردستان اظهار داشت: مدیری که با رفتارش در جامعه نا امیدی ایجاد کند در مسیر غلطی قدم بردارد در واقع خیانت کرده است.

وی با بیان اینکه کسی که در راه سرمایه‌گذار سنگ می‌اندازد و خلل ایجاد می‌کند، دچار خیانت شده است، افزود: باید از شهیدان رجایی و باهنر، الگو بگیریم که با وجود دوران بسیار کوتاه خدمت، خالصانه در راه خدمت مردم و نظام و انقلاب گام برداشتند.

استاندار کردستان یادآور شد: مسیر مدیران اگر درست باشد، نیازمند دوران طولانی برای مدیریت نیست و در دوره‌ای کوتاه نیز می‌توان، با اخلاص و کار مومنانه، کارهای ماندگار انجام داد.

زارعی کوشا نمونه این مدیران را در طول تاریخ، امیرکبیر عنوان کرد و ادامه داد: این شخصیت تلاشگر و دلسوز، با وجود دوران مدیریت و صدارت کم، خدمات ماندگار و اقدامات موثری انجام داد که هنوز نیز از آن بهره می‌بریم.

وی اظهار داشت: برخی از دولتمردان در دوره‌های گذشته، اصرار داشتند زاویه تفکرشان را با رهبری ابراز کنند و به نوعی به جامعه القا کنند که نگاه دوگانه‌ای بر کشور حاکم است اما رییس جمهور دولت سیزدهم، ضمن تلاش شبانه‌روزی خود را سرباز رهبری می‌داند و به این مهم افتخار می‌کند.

استاندار کردستان بر لزوم استفاده درست از فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: خواست رهبر معظم انقلاب، مردمی بودن است، همان چیزی که دولت سیزدهم آن سرلوحه کار خود قرار داده است.

زارعی کوشا به سختی کار دولت اشاره کرد و افزود: سفر رییس جمهور به کردستان یک مقدمه برای پیشرفت بیشتر استان بود و اصل، عمل به تعهدات و مصوبات سفر است که بخشی از آن ابلاغ شده است.

 

انتصاب مسوولان شایسته باعث تقویت هویت انقلاب می‌شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم در این آیین اظهار داشت: انتصاب افراد شایسته، خدوم و دست پاک می‌تواند باعث تقویت هویت انقلاب باشد.

سردار سیدصادق حسینی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر رنج کشیده و از جنس مردم بودند، افزود: گرچه عمر این ۲ دولتمرد مردمی بسیار کوتاه بود اما امروز شاهد خدمات آنان هستیم، همان راهی که دولت سیزدهم دنبال می کند.

وی ادامه داد: بررسی آسیب‌ها و عدم خودبرتر بینی از طرف مسوولان امری بسیار مهم است لذا باید آنچه که در دستمان است را در راستای تعالی نظام به کار گیریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: دشمن با راه اندازی تاکتیک های روانی در صدد تضعیف انقلاب است اما وظیفه ما به عنوان مسوول این است که با افشای فریب‌های دشمنان با آنان مقابله کنیم.

در پایان این یادواره، از خانواده های چند تن از شهیدان دولت در کردستان تقدیر شد.

از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار