معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز طرح خرید دام های سبک و سنگین پرواری این استان خبر داد و گفت: هم اکنون دو مرکز شیراز و مرودشت آماده خرید دام های پرواری هستند.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 07 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایانا: عبدالمجید رنجبر تصریح کرد: هر کیلوگرم گوشت گوساله ی نر پنج تکه بدون استخوان ۱۹۵ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت بره ی نر لاشه ۱۹۰ هزار تومان خریداری می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نرخ خرید بر اساس تصمیم کمیته نرخ گذاری استانی و تایید کارگروه نظارت و کنترل بازار استان فارس مصوب و اعلام شده است، اظهار کرد: در این استان بیش از ۵ هزار راس گوساله نر و بیش از ۳۰ هزار رأس بره نر روستایی و عشایری مازاد بر نیاز استان پروار و آماده فروش است.

او با بیان اینکه از دوشنبه سیزدهم تیر ماه شرکت پشتیبانی امور دام استان فارس آماده عقد قرارداد خرید گوشت تضمینی است، ابراز کرد: تا کنون ۵۰۰ راس دام سبک و ۲۵۰ راس دام سنگین پرواری برای عقد قرارداد به شرکت پشتیبانی امور دام معرفی شده اند تا به نوبت به کشتارگاه معرفی شوند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به رتبه دوم این استان در تولید گوشت قرمز با بیش از ۶۱ هزار تن در سال اشاره کرد و افزود: استان فارس دارای بیشترین جمعیت دامی کشور است و پیگیری اجرای طرح خرید تضمینی گوشت قرمز ضروری بود.

 

برچسب ها: گوشت ، گوشت قرمز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار