کد خبر: ۱۰۵۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ 06 July 2022

شهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادندشهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادند

تابناک/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی به کرسی مدیریت عزت دادند، گفت: مسئولان گیلانی با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های راهبردی دولت جهادی و انقلابی سیزدهم باید پیشتاز خدمت بی‌منت به مردم باشند بگزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان.

 

اسدالله عباسی عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت خدمتگزاران صدیق اسلام و یاران باوفای حضرت امام خمینی(ره)، شهید مهندس علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید مهندس علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری در مسجد جامع لنگرود، با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: شهدای گرانقدری همچون رجایی، باهنر، انصاری و نورانی علیرغم مدت کوتاه خدمتگزاری به مردم، درس خدمت صادقانه به مسئولان دادند.

 

وی با بیان اینکه شهدا نماد ایستادگی، عزت و شرافت در جهت اعتلای نظام اسلامی هستند، گفت: شهیدان انصاری و نورانی دلبسته دنیا نبودند و با اتکا به معنویت و نبوغ علمی، به کرسی مدیریت عزت دادند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم الگوگیری مدیران از شهدای عرصه خدمت تأکید کرد و افزود: امروز همه ما امانت‌دار آرمان‌های شهیدان نورانی و انصاری هستیم و باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

 

وی اخلاص در خدمت، مردمی بودن و بکارگیری امکانات موجود در رشد و تعالی نظام اسلامی را از شاخصه‌های اصلی شهیدان انصاری و نورانی عنوان و با تشریح بخشی از سیره زندگانی و مبارزاتی این شهیدان والامقام، گفت: این شهیدان با روحیه جهادی و انقلابی به صورت متعهدانه و متخصصانه به مردم گیلان خدمت کردند.

 

استاندار گیلان ادامه داد: مسئولان گیلانی در سرزمینی که شهیدان نورانی و انصاری زیسته‌اند، باید پیشتاز خدمت بی منت به مردم باشند.

 

وی مطالعه سیره زندگی شهیدان خدمتگزار نظام اسلامی برای خدمت مضاعف به مردم را یک ضرورت برای مسئولان دانست و گفت: مردم همچنان به خادمان خود ارج می‌نهند و امروز با حضور در آئین‌های گرامیداشت سالگرد شهادت این عزیزان که راه سید و سالار شهیدان را ولایتمدارانه پیمودند، قدردان شهدا هستند.

 

دکتر عباسی ادامه داد: شهیدان برای اعتلای اسلام، قرآن و ایران اسلامی جانشان را آگاهانه تقدیم نظام کردند و راه روشن را به آیندگان نشان دادند.

 

وی گفت: علی رغم دشمنی بدخواهان و تحریم های ناجوانمردانه؛ امروز به برکت خون شهدا، دیپلماسی منطقه و جهان در رابطه با ایران اسلامی را به صورت مقتدرانه خودمان تعیین می‌کنیم.

 

وی اظهار کرد: دولت انقلابی و مردمی آیت الله دکتر رئیسی به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی با تأسی از مکتب شهادت و ولایت برای خدمت صادقانه به ملت آبرو گذاشته است‌.

وی بر شناساندن سیره عملی شهدای خدمت به نسل جوان جامعه و لزوم اهتمام جدی به جهاد تبیین از سوی متولیان امر تأکید و تصریح کرد: باید به گونه ای خدمت کنیم که شرمنده سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز ایران اسلامی نشویم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار