دادستان عمومی و انقلاب مهریز از پلمب یک باب باغ رستوران غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ 06 July 2022

به گزارش ایرنا، محمد سجاد اعتباری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان افزود: در گشت شبانه با حضور نیروهای انتظامی از خانه باغ و باغ رستوران‌های منطقه “سریزد" این شهرستان یک باغ رستوران به لحاظ رعایت نکردن شئونات اسلامی پلمب شد.

وی با بیان اینکه تمامی رستوران‌های شهر و مناطق بخش مرکزی شهرستان باید طبق مقررات به انجام وظیفه مشغول باشند ادامه داد: بازگشایی مجدد این باغ رستوران‌ و دیگر اماکن متخلف در سطح شهرستان بستگی به رسیدگی به پرونده قضایی آنها خواهد بود.

این مسئول در ادامه به وصول گزارشاتی مبنی بر فعالیت‌های غیرمجاز برخی کافی‌شاپ‌ها اشاره کرد و گفت: تعدادی از کافی‌شاپ‌ها در غیر ساعات متعارف (۱۲ شب تا ساعت سه بامداد) فعالیت دارد و در این اماکن معمولاً شرط بندی و قمار توسط مشتریان آنها صورت می‌گیرد و از طرفی چنین اماکنی پاتوق افراد اراذل و اوباش بوده که اقدام به برنامه‌ریزی برای ارتکاب جرایم خشن و مهمه در سطح شهرستان می‌کنند.

اعتباری بیان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی ضمن نظارت بر فعالیت تمامی صنوف همکاری لازم را با سایر مراجع ذیربط برای شناسایی این محل‌ها به عمل آورند تا دادگستری و فراجا با عزم جدی با این گونه جرائم برخورد نمایند.

مهریز که بنای اولیه آن را به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی( قبل از اسلام) نسبت می‌دهند ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: دادستان ، مهریز ، پلمب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار