پاسخگویی حضوری ریاست دادگستری مازندران
حضور مستقیم و بی واسطه مسئولان قضایی در میان مردم است که اگر این امر در بین همه دستگاه‌ها تسری پیدا کند چه بسا بسیاری از دغدغه ها و مشکلات مهم مردم حل خواهد شد
کد خبر: ۱۰۵۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ 06 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری استان با برگزاری میز خدمت در غرب استان مازندران در شهرستان عباس آباد به مسائل و مشکلات حقوقی ۱۰۸ نفراز مراجعین پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، ۱۰۸ نفر از شهروندان شهرستان عباس آباد در دیدار مردمی با حجت الاسلام والمسلمین اکبری، مطالبات خود را مطرح و دستورات لازم قانونی برای حل مشکلات آنان صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: هدف از این دیدار عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان است.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری در ادامه اظهار کرد: یکی از جلوه های اثرگذار خدمت رسانی، حضور مستقیم و بی واسطه مسئولان قضایی در میان مردم است که اگر این امر در بین همه دستگاه‌ها تسری پیدا کند چه بسا بسیاری از دغدغه ها و مشکلات مهم مردم حل خواهد شد.

پاسخگویی به درخواست‌ها و مسائل حقوقی و قضایی مراجعان در موضوعات مختلف از جمله اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرسی مدنی، اختلافات خانوادگی، دعاوی ملکی، اعسار، مسائل مربوط به زندانیان و مشکلات آب و برق بعضی از ساکنان از سوی مسئولان قضایی استان از اقدامات و خدمات انجام شده در این میز خدمت جهادی بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار