حجت‌الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: هر چند مشکلات در جامعه وجود، اما نباید اقدامات انجام شده را نادیده گرفت و بذر ناامیدی پاشید.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ 12 June 2022

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در دیدار با اعضای جمعیت پیشرفت و عدالت استان کردستان با تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع)، بر ضرورت بیان راهکار در کنار مشکلات تاکید کرد و افزود: اگر می‌خواهیم به کسی برنامه‌ای ارائه دهیم باید این برنامه مدون، دارای محتوا و از قبل برنامه‌ریزی شده باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: اکثر گروه‌ها بیشتر به بیان مشکلات می‌پردازند لذا باید توجه کرد که برای حل مشکلات، برنامه، مطالب محتوایی و راهکار عملی ارائه شود.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ناامید کردن مردم بزرگترین گناه است، اشاره کرد و گفت: گاهی بوی ناامیدی می‌شنویم این در حالی است که اگر واقعا انقلابی هستیم باید براساس بیانات رهبری حرکت کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با بابیان اینکه نباید در مسیر ناامیدی جامعه حرکت کنیم گفت: نمی‌گویم مشکلات وجود ندارد و همه چیز بر وفق مراد است، اما نباید اقدامات انجام شده را نادیده گرفت و بذر ناامیدی پاشید.

وی تصریح کرد: گرچه شاید مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشته باشد، اما در همه بخش‌ها این‌گونه نیست، وقتی رئیس‌جمهور رسماً در محضر مقام معظم رهبری از پرداخت ۵۴ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته خبر می‌دهد، به معنای کار و تلاش است.

حجت‌الاسلام پورذهبی در ادامه اذعان کرد: در انتخاب و انتصابات مدیران استانی هیچ دخالتی نداشته‌ام، اما با تمام توان از استاندار کردستان حمایت می‌کنم.

وی ادامه داد: حزب اللهی‌ها در کردستان نباید خنثی‌کننده یکدیگر باشند، این طیف در استان کار کرد‌ه‌اند، ولی باید هوای هم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: باید نیرو‌های حزب‌اللهی برنامه و راهکار ارائه دهند و امیدواریم در دولت سیزدهم کار‌ها به خوبی پیش برود.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: دولت دوازدهم هم جزو آرزو‌های مردم بود تا نفس تازه‌ای بکشند و در سال ۹۶ بیش از ۲۶ میلیون رای به اینن دولت دادند، چون معتقد بودند کار می‌کند، اما کاش موفق می‌شد و مردم نفس می‌کشیدند.

وی اذعان کرد: همه باید امید را به جامعه تزریق کنیم، چون از حرکات دولت اینگونه حس می‌کنیم اتفاقات خوبی در حال انجام شدن است همه باید کمک کنیم که کار بالاتر برود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار