ارسلان ازهاری:
رئیس سازمان برنامه بودجه استان کردستان گفت: باید مسئولان در زمینه‌های مختلف قیمت مصرف کننده را برای مردم کاهش دهند و کیفیت را بالا ببرند.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱ 02 June 2022


به گزارش تابناک کردستان، ارسلان ازهاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی دام سنندج اظهار داشت: راه اندازی این مجموعه از برکات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان می‌باشد که مجموعه‌ای بود که چندین و چند سال دچار مشکلات و گیر دار‌های فراوانی بود، خوشبختانه با عنایت مقام معظم رهبری این مجموعه راه اندازی شد.

ارسلان ازهاری ادامه داد: این کشتارگاه یکی از پتانسیل‌های خوب و مهمی است که میتواند برای مصرف کنندگان، گوشت قرمز شهر سنندج را تامین کند، این کشتارگاه در قالب زنجیره کامل قرار بر تولید شد که تا کنون این اتفاق نیافتاده بود، اما حال با آمدن بخش خصوصی به این کشتارگاه این زنجیره باید تکمیل گردد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان بیان کرد: یکی از وظایف اعضای ستاد تنظیم بازار رصد قیمت کالا‌ها و مواد خوراکی است که به دست مصرف کننده می‌رسد و گوشت قرمز نیز از این قاعده مستثنی نیست و در بازدید امروز که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان از این مجموعه داشتیم هدف پیام‌هایی بود که از بازار و مردم دریافت کرده و یا به صورت میدانی مشاهده کرده ایم که وضعیت کشتارگاه سنندج نیاز به بررسی دارد.

ازهاری اضافه کرد: گوشتی که در داخل شهر سنندج به دست مصرف کننده می‌رسد از سرتاسر ایران گرانتر است، همچنین در بعضی از قصابی‌های سطح شهر گوشتی وجود دارد که هیچ شخصی رغبت به خرید آن را ندارد و هدف این باشد که مواردی از این قبیل حتما بررسی و رفع شود.

ارسلان ازهاری عنوان کرد: در درجه اول برای ما سلامتی مردم بسیار مهم است، همچنین در این شرایط اقتصادی باید بتوان قیمت‌ها را کاهش داد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان خاطر نشان کرد: تا جایی که امکان دارد باید قیمت را برای مصرف کننده پایین آورد، اما درکنار آن کیفیت را نیز بالا برد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار