از ابتدای سالجاری تا کنون:
فردین وکیلی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در دیدار با مراد فتحی مدیرکل زندان‌های این استان با اشاره به همکاری‌های مطلوب دوجانبه در حوزه مهارت آموزی به مددجویان زندانی سطح استان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲۴۰ نفر از زندانیان سطح استان در قالب ۱۱۳ دوره آموزشی از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ 28 February 2022
به گزارش تابناک کردستان؛ فردین وکیلی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در دیدار با مراد فتحی مدیرکل زندان‌های این استان با اشاره به همکاری‌های مطلوب دوجانبه در حوزه مهارت آموزی به مددجویان زندانی سطح استان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲۴۰ نفر از زندانیان سطح استان در قالب ۱۱۳ دوره آموزشی از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.
وکیلی بیان داشت: با توجه به نتایج بررسی‌های انجام شده مشخص شده است که زندانیانی که در طول دوران محکومیت خود در زندان‌های سطح استان تحت پوشش آموزش‌های مهارتی قرار گرفته اند بازگشت مجدد آنان به زندان بسیار کمتر از افرادی است که فاقد هرگونه مهارت و تخصص هستند چرا که این افراد با کسب مهارت و تخصص لازم توانسته اند با حمایت دستگاه‌های اجرایی ذیربط پس از کسب مهارت و پایان دوره محکومیت خود وارد بازار کار شوند.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان افزود: هم اکنون این اداره کل در سطح زندان‌های استان توانسته است بالغ بر ۱۸ کارگاه آموزشی را تجهیز و راه اندازی نماید و در رشته‌هایی نظیر فناوری اطلاعات، تاسیسات، برق، صنایع خودرو، صنایع چوب، حجار سنگ و جوشکاری اقدام به ارائه آموزش‌های مهارتی نماید.
وی از برگزاری ۱۱۳ دوره آموزش در سالجاری خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲۴۰ نفر از زندانیان استان کردستان توانسته اند از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شوند.
وکیلی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد تا با ادامه همکاری و تعامل مطلوب دوجانبه و اخذ تصمیمات و شیوه‌های جدید بتوانیم نسبت به توسعه بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در سطح زندان‌های استان کردستان گام‌های مهم و اساسی برداریم.
در ادامه مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز ضمن تبریک انتصاب سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان ابراز امیدواری کرد تا با ادامه روند همکاری‌ها بتوان گام‌های بلندی در راستای خدمت رسانی بیشتر به مددجویان زندان‌های سطح استان برداشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار