مدیر توزیع برق شهرستان سقز از اصلاح و تعمیر ۶۵۰۰ دستگاه روشنایی معابر در مناطق شهری و روستایی شهرستان سقز با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ 28 February 2022
به گزارش تابناک کردستان، عبدالله ابراهیمی مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: درراستای مدیریت مصرف انرژی وارائه خدمات مطلوب‌تر به هموطنان، اجرای پروژه اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی معابر شهری و روستایی این شهرستان انجام شد.

ابراهیمی افزود: در همین راستا بیش از ۶۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سقزاصلاح، تعمیر و بازسازی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز اظهار داشت: از این تعداد ۳۸۰۰ مورد آن در مناطق شهری و ۲۷۰۰ مورد آن نیز در مناطق روستایی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح بیش از ۸ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است، افزود: هدف از اجرای این پروژه افزایش رضایتمندی هموطنان، رفاه شهروندان و بهبود تردد وسایل نقلیه و همچنین تقویت و زیباسازی شبکه روشنایی معابر در سطح شهر و روستا‌های شهرستان است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز افزود: در اجرای این پروژه برای چراغ‌های روشنایی موجود در سطح روستا‌ها از لامپ‌های کم مصرف LED و برای نقاط شهری از لامپ‌های ۵۰ وات، ۷۰ وات و ۱۵۰ وات متناسب با موقعیت‌های محیطی مارک نورافشان استفاده شده است.

ابراهیمی در پایان از اهالی شهرستان مریوان خواست در صورت بروز هرگونه اشکال در شبکه روشنایی معابر با شماره ۱۲۱ تماس حاصل نمایند ویا با نصب اپلیکیشن «برق من»، که از سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به راحتی قابل دانلود است مشکلات و درخواست مربوط به حوزه توزیع برق کردستان را ثبت و درخواست نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار