همزمان با سراسر کشور ؛
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اجرای هشتمین مانور شناسایی و رفع کانون‌های خطر شبکه‌های توزیع برق استان همزمان با سراسر کشور و با حضور ۵۷ اکیپ در قالب ۲۰۷ نیروی اجرایی، در استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 24 February 2022

به گزارش تابناک کردستان، سیدمحمد فتحی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه همواره خطر برق گرفتگی ناشی از برخی مشکلات فنی و انسانی افراد شاغل در حوزه صنعت برق و حتی عامه مردم را تهدید می‌کند، افزود: به‌کارگیری تمهیدات ایمنی و فنی در استفاده از تجهیزات برقدار امری ضروری است که این موضوع هم باید توسط مردم و هم فعالان حوزه صنعت برق رعایت شود.

فتحی افزود: بدین منظور و در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و تجهیزات برقدار، این شرکت اقدام به برگزاری هشتمین مانور سراسری با رویکرد شناسایی و رفع کانون‌های خطر و ایمن سازی شبکه کرده است.

وی با اشاره به اینکه مانور و رزمایش‌های آمادگی در تمامی حوزه‌های اجرایی شرکت همزمان با سایر استان‌های سطح کشور، به‌صورت جهادی و با پایش تصویری و ویدئو کنفرانسی، به انجام رسید، اظهار داشت: این مانور با حضور ۵۷ اکیپ در قالب ۲۰۷ نیروی اجرایی با به‌کارگیری ۶ خودروی سنگین و ۵۳ خودرو سبک و ۲۵ نفر ناظر در حوزه ستادی و ۱۰ شهرستان استان برگزار شد.

فتحی کنترل و اصلاح حریم شبکه، جابجایی و اصلاح پایه‌های قرارگرفته در معابرومقاوم سازی یا تعویض پایه‌های معیوب را بخشی از فعالیت‌های انجام شده در این مانور عنوان کرد و افزود: اصلاح فلش شبکه، ترمیم دریچه‌های معیوب پایه‌های فلزی روشنایی معابر و ایمن‌سازی پایه‌ها، جمع‌آوری اشیاء اضافی و تابلو‌های تبلیغاتی از مجاورت پایه‌های شبکه، قفل و بست و ترمیم درب معیوب پست‌های زمینی، تابلو‌های زیر ترانس، شالتر‌ها و جعبه‌های تقسیم و اصلاح کابل سرویس‌های بهم تنیده مشترکین برروی پایه‌ها و جعبه تقسیم از دیگر کار‌های انجام شده در این مانور بوده است.

فتحی در ادامه با اشاره به اینکه هشتمین مانور سراسری رفع کانون‌های خطر در شبکه توزیع برق استان امروز با حداقل خاموشی‌های اعمال شده و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، افزود:امید است با اجرای هماهنگ و فراگیر مانور‌های جهادی در کلیه شهرستان‌ها، سالی دور از هرگونه حادثه جانی ناشی از برق گرفتگی را آغاز کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: امید است با همکاری مردم و صرفه جویی در مصرف برق و گاز در تمام فصول سال، جهت تداوم تولید انرژی برق در نیروگاه‌های برق و خدمت رسانی ۲۴ ساعته به همشهریان گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار