یلدا دوستی:
عضو کمیسیون فرهنگ و هنر جوانان کشور گفت: انتقال احساس نهفته در صدای شجریان تلاش و اهتمام ویژه من برای خلق آثار نمایشگاه مرا بخوان بود.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 09 February 2022
به گزارش تابناک، یلدا دوستی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در نمایشگاه همچنان ترکیب نقاشی، خط و موسیقی به کار گرفته می‌شود، بیان داشت: این روند ممکن است رهرو مسیری باشد که مخاطب با دیدن نقاشی و خط و شنیدن موسیقی ارتباط و تعامل آن‌ها را جستجو کند، در حالی که مخاطب می‌تواند اثر هنری را نگاه کند، گوش کند و دریافت کند چه در این دریافت تعامل ترکیب نقاشی و خط با موسیقی باشد یا نباشد.
وی افزود: در نمایشگاه مرا بخوان هر مخاطبی می‌تواند هنرمند را بخواند یا خود را و یا هم خود و هم هنرمند را بخواند و در واقع مرا بخوان، بستری برای خوانش‌های متکثر است.
عضو کمیسیون فرهنگ و هنر جوانان کشور با بیان اینکه تمام آهنگ‌هایی که من برای استفاده در این نمایشگاه انتخاب کردم، آهنگ‌های استاد شجریان هستند که مهریاد کیارسی آن‌ها را در تنظیم مجدد وارد فضای پاپ کرده است، اظهار داشت: من زمانی که با مهریاد کیارسی آشنا شدم و موزیک‌های ایشان را گوش دادم، احساس کردم حتی اطرافیانم که به موسیقی سنتی علاقه ندارند هم موزیک‌هایی که ایشان تنظیم کرده‌اند را دوست دارند و به همین خاطر تصمیم گرفتم که برای این کار از موزیک‌های ایشان استفاده کنم تا کمی جنبه عمومی‌تری پیدا کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار