معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی استانداری کردستان معرفی و آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 31 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، به پیشنهاد استاندار کردستان و با توجه به تائید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و با حکم وزیر کشور؛ "عبدالله رشیدی‌پور" به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان منصوب و معرفی شد.

رشیدی‌پور از نیرو‌های بومی کردستان متولد شهرستان سروآباد و شاغل در وزارت کشور بوده که پیش از این به عنوان فرماندار در شهرستان‌های مختلف استان سابقه فعالیت داشت و اکنون در حوزه جدید به فعالیت می‌پردازد.

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در رابطه با شیوه تغییرات مدیریتی در استان می‌گوید: در این دوره باید مدیرانی انتخاب شوند که با برنامه دولت هماهنگ و معتقد به اهداف و روش‌های دولت انقلابی باشند.

وی به دلایل سرعت کم تغییرات مدیریتی استان کردستان اشاره کرد و گفت: کردستان جزو استان‌های آخر در انتخاب استاندار بوده و همین امر آهنگ تغییر مدیران را کند کرده، اما تلاش می‌شود با انتخاب افراد توانمند و دارای صلاحیت و تجربه انتظارات معقول و درست را پاسخ دهیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: در بسیاری از حوزه‌ها نیازمند شناسایی افراد توانمند برای در دست گرفتن پست‌های مدیریتی هستیم که تغییرات به‌موقع انجام خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار