سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۱ میلیون لیتر نفت سفید در میان روستاهای استان توزیع شده است و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 30 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، محسن معانی اظهار داشت: با وجود بارش برف در روز‌های اخیر، سرمای هوا و بسته شدن راه‌های مواصلاتی ۶۰۰ روستای استان، هیچ مشکلی بابت تامین سوخت روستاییان نداریم.

وی از ارسال ۱۱ میلیون لیتر نفت سفید به روستا‌های سخت گذر و کوهستانی استان نیز اشاره کرد و گفت: سوخت روستا‌های ذکر شده از خرداد ماه سال جاری ارسال و ذخیره سازی شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع بیش از هفت میلیون لیتر نفت سفید بین فروشندگی‌های نفت سفید شهری، افزود: این شرکت آمادگی توزیع سوخت جایگزین در مواقع اضطراری و قطعی گاز را داشته و اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته و تمام فروشندگی‌های نفت سفید شهری و تاسیسات گاز مایع در حالت آماده باش هستند.

معانی با اشاره به فعالیت ۲۶۳ باب فروشندگی نفت سفید روستایی و وجود بیش از ۱۹ هزار خانوار نفت سفید سوز فاقد گاز طبیعی در استان، ادامه داد: سهمیه سالیانه این خانوار‌ها بر روی کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار