در پی ورود دستگاه قضایی استان کردستان صورت گرفت:
رئیس کل دادگستری استان کردستان در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه نساجی شین بافت سنندج بازدید نمود.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 27 January 2022
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بازدید ۲ ساعته از این کارخانه، اظهار داشت: شاه کلید و محور ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان بحث تولید است و دستگاه قضایی استان کردستان به صورت جدی بدنبال حمایت واقعی از تولید است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی می‌کند و تا حد امکان از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری می‌نماید.
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان به ذکر محور‌های اصلی فعالیت این ستاد پرداخت و افزود: میزان اشتغال واقعی واحد‌های اقتصادی برای جامعه، امکان احیای مجدد واحد تولیدی، ارزیابی و بررسی میزان فعالیت و توانمندی مدیران واحد‌های تولیدی در راستای حمایت از تولید و حفظ حقوق بیت المال و اختصاص تسهیلات دولتی و بانکی در محل صحیح خود، از محور‌های اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان می‌باشند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: متاسفانه قریب به ۲ سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بوده و با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، هم اکنون ۵۸ نفر در این مجتمع تولیدی به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند که در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم در این مجتمع در ۶ ماهه سال آینده این میزان به بیش از ۱۲۰ نفر خواهد رسید و توان صادرات به کشور‌های همسایه و رقابت با تولیدات سایر کشور‌های منطقه را نیز خواهد داشت.
وی تاکید کرد: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان تمام توان خود را برای تحقق مانع زدایی‌ها و حمایت واقعی از تولید در استان بکار خواهد گرفت.
شایان ذکر است که کارخانه نساجی شین بافت استان کردستان واقع در شهرک صنعتی سنندج، از سال ۱۳۶۷ با تولید انواع پارچه‌های پنبه‌ای، الیاف مصنوعی و متقال خام فعالیت نموده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تولید محصولات پارچه‌های تخت باف تار و پودی برای تولید لباس‌های مانتویی، کت و شلوار و ... در راستای تولید ملی گام بر می‌دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار