ماموستا فایق رستمی:
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با بارش برف اخیر و با توجه به امکان رخ دادن حوادث مختلف باید آینده نگری داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸ 25 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در جلسه مدیریت بحران کردستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، بیان کرد: باتوجه به اینکه وزیر محترم کشور دراین شرایط حساس و سخت به استان کردستان سفر کرده اند، این نشان از غمخواری و تعامل با مردم کردستان است و جای تقدیر و تشکر را دارد.

ماموستا رستمی افزود: خداوند متعال در قرآن مردم را برای تعاون و یاری رساندن به هم دعوت کرده است، و باید ما در شرایط موجود همدیگر را کمک کنیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ناراحتی مردم از بارش برف و عوامل دیگر نیست بلکه مسئله و ناراحتی مردم از گرانی، تورم و قیمت‌ها که کاملا مشهود است.

ماموستا فایق رستمی اضافه کرد: در خصوص بارش برف الهی اخیر نیز باید آینده نگری داشته باشیم و نباید اگر حادثه‌ای رخ داد ما تدبیری برای رفع آن مشکل یا حادثه نداشته باشیم.

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: ماموستایان هیچگونه تلاشی را نادیده نخواهند گرفت و هرتلاشی از هر دستگاه و مدیری را بازگو میکنند، اما تلاش ماموستایان در سنگر عبودیت و ایثار نادیده گرفته میشود، باید همگی دست به دست هم دهیم تا کشور در مسیر توسعه و رشد و تعالی بیشتر قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار