مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از آغاز بارش سنگین برف و برودت هوا در هفته گذشته تاکنون ۱۳۴۱ دستگاه کنتور مشترکان که بر اثر سرما دچار مشکل شده بود تعویض گردیده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 25 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، مهندس علیرضا تخت شاهی با بیان این مطلب گفت: با توجه به آغاز بارش سنگین برف و برودت شدید در اواسط هفته گذشته (اواخر دی ماه) تاکنون ۳ هزار و ۱۲۴ مورد یخ زدگی کنتور از سوی مشترکان به شرکت آبفا اعلام گردیده است.
وی افزود: از این تعداد ۱۳۴۱ مورد منجر به تعویض کنتور گردیده است؛ همچنین یکهزار و ۱۵۲ دستگاه کنتور دارای مشکلات جزیی و کوچک بوده اند که مرتفع شده است؛ ضمن اینکه ۶۳۱ دستگاه کنتور نیز (عمدتا تجاری) که دچار مشکل اساسی بود برچیده و به درخواست مشترک فعلا تا پایان برودت هوا جایگزین نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: در راستای جلوگییر از بحران و یخ زدگی تمامی واحد‌های امداد و حوادث و اکیپ‌های عملیاتی آبفا به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در خدمت همشهریان هستند.
مهندس تخت شاهی در این ایام از مشترکان درخواست کرد با عایق بندی صحیح کنتور‌های آب با پوشال و پشم شیشه و سایر پوشش‌های مناسب از بروز مشکلاتی، چون یخ زدگی کنتور و خسارت و زیان مالی به مشترک جلوگیری نمایند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار