اسماعیل زارعی کوشا :
استاندار کردستان گفت: آن گروهک‌های فریب‌خورده‌ای که خود را مدافعان مردم کُرد می‌دانند چشمان خود را باز کنند و ببینند شهدای کردستان سند مظلومیت و حقانیت مردم این استان هستند.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 06 January 2022

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در بین مردم همیشه در صحنه سنندج در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهید توفیق احمدی و یک شهید گمنام در سنندج، اظهار کرد: امروز مانند بسیاری از روز‌هایی که مردم کردستان در این چهار دهه به ویژه در دهه نخست انقلاب تجربه کرده‌اند، روزی است که فضای این جامعه و این استان و این شهر سلحشور معطر به عطر ناب شهیدان است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شهادت بزرگترین سعادتی است که خداوند متعال برای بندگان مقرب خود مقدر فرموده است و شهادت مقام بر و نیکی و مقام ابرار است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید هیچگاه به مقام بر و ابرار نائل نخواهید شد مگر آنکه از آنچه که دوست دارید و برای شما محبوب است در راه خدا انفاق کنید و چه چیزی از جان عزیزتر که شهیدان ما آن را در راه خدا و جانبازی و جان برکفی در طبق اخلاص نهادند و تقدیم کردند.

وی گفت: ما امروز به خانواده عزیز شهید توفیق احمدی تسلیت نمی‌گوییم بلکه تبریک عرض می‌کنیم امروز روز مبارکی برای کردستان است چرا که شهر و استان ما به نام شهید احمدی و شهید گمنامی مزین شده است.

استاندار کردستان عنوان کرد: آیا این تبریک ندارد اینکه قران بشارت می‌دهد نپندارید که شهیدانتان از میان شما رفته و مرده‌اند بلکه آن‌ها احیا و زنده هستند و نزد خدا متنعم بوده و روزی می‌خورند.

وی افزود: امروز روزی است که ما باید میثاق مجدد با خون شهدا ببنیدم و مقرر کنیم پیمان خود را با خون شهدا راه پر افتخار و تابناک شهدا را با ولایت‌مداری و عمل به وظایف و تکالیف و تلاش در مسیر خدمت به مردم ادامه دهیم.

زارعی‌کوشا گفت: فریب‌خوردگان و مدعیانی که خود را مدافعان مردم می‌دانند امروز چشم‌های خود را باز کنند شهید توفیق احمدی و شهیده فاطمه اسدی و هزاران شهید انصار سند مظلومیت و حقانیت استان کردستان و سند رسوایی و تزویر و ریاکاری آن‌هایی است که در مقابل این نظام و مردم با شعار‌های دروغین ایستادند.

وی خطاب به گروهک‌های ضدانقلاب و دشمنان انقلاب گفت: اگر شما مدعی دفاع از حقوق مردم و استیفای حقوق ملت کرد هستید با یک انسان شریفی که در مغازه در روستا امرار معاش می‌کند چرا باید اینگونه رفتار کنید.

استاندار کردستان اضافه کرد: شهید توفیق احمدی سند تزویر و ریاکاری ضدانقلاب است و مردم عزیز کردستان همچنان که تا امروز با بصیرت خود اثبات کرده‌اند هیچگاه اجازه تفرفه‌افکنی به مزدوران سرسپرده را نخواهند داد و با تبعیت از راه شهیدان و مرام و مسلک شهیدان همه توان خود را برای زنده نگهداشتن یاد شهید که راه پر افتخار نگین خلقت حضرت محمد مصطفی است با بصیرت و بیداری و هوشیار این راه را پر افتخار زنده نگه می‌دارند.

وی عنوان کرد: ما مسئولان و خادمان و نوکران مردم در کردستان شب و روز را به هم خواهیم دوخت و انشاءالله با تلاش همه جانبه برای خدمت به این مردم عزیز و مظلومی که امروز سند حقانیت خود را تشییع می‌کنند مسیر شهدا را با دعای خیر و همراهی مردم ادامه خواهیم داد و اجازه تفرقه‌افکنی و ایجاد فضای دوگانه و چندگانه و سوءاستفاده به هیچ جریانی را نخواهیم داد و افتخار ما خادمی مردم استان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار