امین آرا:
عضو کمیسیون فرهنگ و هنر جوانان کشور گفت: این موسیقی است که احساسات ما را تحریک می‌کند، زندگی ما را با ملودی غنی می‌کند و اغلب اوقات به ما کمک می‌کند تا بر مالیخولیای خود غلبه کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 14 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، امین آرا در گفتگو با خبرنگاران گفت: ریتم، ملودی و هماهنگی موسیقی به ما کمک می‌کند تا بتوانیم با کمک آن اختلالات پیچیده روانشناختی را درمان کنیم. ریتم ملودی و حالات صدا در موسیقی در چندین دهه گذشته در درمان‌های مختلف پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است.
وی افزود: نقش موسیقی به آغاز تمدن بشری برمی‌گردد. دانشمندان موسیقی را هدیه‌ای از مادر طبیعت دانسته‌اند. یونان باستان موسیقی را به عنوان "هنر موزها" تعریف کرده و فیلسوف بزرگ افلاطون نیز گفته "موسیقی برای روح همانند ورزش برای بدن است.
این موسیقیدان جوان معتقد است: موسیقی درمانی به طور حیاتی به بهبود کیفیت زندگی افراد سالم کمک می‌کند و نیاز‌های کودکان و بزرگسالانی که از بیماری‌ها و معلولیت‌های متعددی رنج می‌برند را نیز برآورده می‌کند.
آرا گفت: موسیقی این قدرت را دارد که خاطرات فراموش شده را برای ما زنده کند. من بار‌ها و بار‌ها از موسیقی به عنوان کپسول زمان برای یادآوری روز‌های غم‌انگیز یا خوش گذشته خود استفاده می‌کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار