حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: توجه به ظرفیت‌های فرهنگی از مباحث حائز اهمیت است و با هوشیاری و برنامه‌ریزی اصولی باید مانع از سوءاستفاده بدخواهان در حوزه فرهنگ و هنر شویم.
کد خبر: ۱۰۰۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 28 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در جریان دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب کردستان را به نام استان فرهنگ و هنر نامگذاری کردند، اظهار داشت: علاوه بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج دستگاه حاکمیتی هم مانند سازمان‌های تبلیغات اسلامی، اوقاف و امورخیریه در حوزه فرهنگ و هنر به طور مستقیم وظایفی برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما هم راهبری فرهنگی است، گفت: تصدی گری در حوزه فرهنگ رسالت دفاتر نمایندگی، ولی فقیه در استان‌ها نیست در همین راستا هم تصمیم گرفته شد که کتابخانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سنندج را به متولی امور کتابخانه‌ها واگذار کنیم.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه کتابخانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سنندج مجهزترین کتابخانه استان است، افزود: با رویکر دولت جدید امیدواریم شاهد رونق بیشتری در حوزه‌های فرهنگ و هنر این استان باشیم.

نماینده، ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: مرزداران این استان در سخت‌ترین شرایط برای حفاظت از مرز‌ها جانشان را تقدیم می‌کنند لذا در همه حوزه‌ها باید توجه بیشتری صورت گیرد.

حجت الاسلام پورذهبی یکی از ظرفیت‌های این استان را وجود یادمان‌های شهدا خواند و یادآور شد: فعالسازی اردو‌های راهیان نور علاوه بر بحث معنوی آن موجب افزایش اشتغال در این استان خواهد شد لذا انتظار می‌رود به این مهم هم نگاه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه این استان در زمینه راهیان نور دارای ظرفیت فراوانی است، گفت: فعالسازی اردو‌های راهیان نور منجر به اشتغال هزاران نفر در این منطقه می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار