بعد از انقلاب تاکنون نمی‌توانیم نام محمدرضا رحیمی را از قالب سیاسی و اجتماعی کردستان پاک نمود. محمدرضا رحیمی سلسله مراتب را طی نمود تا اینکه در جایگاه معاون اول دولت دکتر احمدی نژاد قرار گرفت. حضور این فرزند کردستان در دولت احمدی نژاد نقش بسزایی در موازنه قدرت کرد‌ها دراستخوان بندی نظام داشت.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 27 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، خوب یا بد بودن محمدرضا رحیمی در جایگاه استاندار کردستان به قضاوت تاریخ بایدسپرد.
اما نکته مهم این است اکنون با گذشت بیش از سه ماه از شروع بکار دولت سیزدهم یکی درفکرتکرار تاریخ است یعنی شاهد خیزش عجیب چهره‌های خاصی از شهرستان قروه برای تکیه زدن براریکه سکانداری کردستان هستیم و این درنوع خود اتفاق خوبی نمیتواند باشد، چون کار به جایی رسیده که از هر خانواده یک نفر کاندید استانداری کردستان است و از جایگاه دیگر ما شاهد حضور چهره‌های نظامی هستیم که چندصباحی درکردستان خدمت نموده اند و الان دنبال کسب این سکان استانداری هستند‌ای کاش از سیلی نواخته شده در تبریز عبرت پذیرباشند.
قروه ای‌ها به دنبال معرفی چهره‌ای جدید هستند و میخواهند خلاء نبود دکتر محمدرضا رحیمی را جبران نمایند، اما یا نامه نمیخوانند یا جواب نمی‌دانند به این معنی که ظاهرا آقای وزیر در دولت سیزدهم تعدادی دوست دارد و به همه قول استانداری را داده است و اینگونه بحث انتخاب استاندار کردستان همچنان در بن بست قرار گرفته است و قرار نیست همیشه تاریخ تکرار گردد آقای رحیمی سلسله مراتب راطی کرده بود مردان بی رزومه دراین قیاس جایگاهی ندارند.
آقای وزیر لطفا اگر شد کوتاه بیایید یا اینکه گزینه‌های دیگر را هم ببینید
دایره‌ی قروه ای‌ها فقط رفقای شفیق جنابتان نیست
دکتر مهدی خداویسی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار