مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه به منظور توسعه خدمات و سرویس‌های تلفن همراه اول در شهرستان سقز مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است گفت: این اعتبار برای نصب و راه اندازی ۲ سایت جدید تلفن همراه در این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 23 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف برای توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس‌های تلفن همراه از ابتدای سال جاری تا کنون افزود: این اقدامات دو حوزه ارتقا تکنولوژی سایت‌های موبایل و راه اندازی سایت‌های جدید با صرف اعتبار چشمگیر در سطح استان صورت گرفته است.

وی به راه اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در محله‌های بردبران و گلان شهرستان سقز، به منظور ارائه خدمات با کیفیتِ بالاتر به ساکنین این محدوده اشاره کرد و اظهارداشت: هر دو سایت مذکور مجهز به تکنولوژی‌های ۳G و ۴G هستند.

حکمت با بیان اینکه برای نصب و راه اندازی سایت جدید در این شهرستان امکانات و تجهیزات لازم هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری تامین شده است خاطر نشان ساخت: مبلغ ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این دو سرمایه گذاری شده است.

وی ارتقا کیفیت سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار، دسترسی سریع به محتوا‌ها و اطلاعات موجود در فضای مجازی، ارسال سریع و همزمان پیام از طریق صوت و تصویر، بهره مندی دانش آموزان از اینترنت رایگان در راستای استفاده از شبکه مجازی و آموزشی شاد تحت عنوان مدرسه در خانه و ... را از مزایای راه اندازی دوسایت مذکور اعلام کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان داشت: توسعه و ارتقا تکنولوژی‌ها و سایت‌های تلفن همراه در راستای پاسخگویی به مطالبات و رضایتمندی مشتریان، همچنان جزیی از برنامه‌های دارای اولویت در منطقه است که با سعی و کوشش همکاران برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار