روز سوم شهریور ماه امسال بود که تمامی رسانه‌ها و مطبوعات خبر از پیشنهاد اعضای شورای شهر سقز مبنی بر انتخاب شهردار این شهر دادند و آن فرد دکتر ارسطو گویلی عضو دور پنجم شورای اسلامی شهر سنندج بود، در روز ۲۲ ماه جاری حکم دکتر ارسطو گویلی توسط استاندار امضا شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ 22 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، اگر به سابقه دور پنجم شورای شهر سنندج نگاهی بیاندازیم، میبینیم که دکتر ارسطو گویلی به عنوان نایب رئیس دور پنجم شورای اسلامی سنندج درکنار دیگر اعضای شورای شهر طی آن چهار سال نسبتاً خوش درخشیدند حال که ایشان به عنوان سکاندار شهرداری سقز پذیرفته شده اند، در همان روز تودیع و معارفه در حضور مسئولان و مردم گفتند که برنامه‌های زیادی جهت توسعه و بازآفرینی و پیشرفت در خصوص زیرساخت و شهرسازی در این شهر را دارند.

بدانیم که ایشان با توجه به سنشان که یک جوان با تجربه اند زمانی که در شورای اسلامی شهر سنندج به عنوان رئیس کمیسیون سرمایه گذاری فعالیت داشتند، پس بدانیم که میدانند چگونه از سرمایه موجود فعالیت‌هایی انجام دهند که در شهر سقز ماندگار بماند.

دکتر گویلی جوانی است که باتوجه به تحصیلات خود و همچنین اینکه در خارج از کشور تحصیلات خود را تکمیل کرده اند، میتوان گفت دارای فکر و ایده‌های متفاوت و تأثیر گذاری در حوزه‌های مختلف شهری برای ارتقاء و ماندگار ماندن آن‌ها در شهر سقز شاهد باشیم.

شهر سقز شاید دومین شهر بزرگ استان کردستان باشد و فرمانداری ویژه داشته باشد، اما در خصوص فضای شهری و فعالیت‌های مختلف در خصوص وظایف شهرداری مانند همیشه از چشم مسولان دور مانده است، اما باتوجه به حضور دکتر ارسطو گویلی به عنوان شهردار جدید این شهر امیدواریم شاهد جبران این کمبود‌ها باشیم.

در آخر به دکتر ارسطو گویلی بگوییم که بدانند مردمان این شهر هیچوقت خدمت‌هایی که به این عزیزان صادقانه باشد را از یاد نخواهند برد پس لطفاً شما دراین شهر خدمتی داشته باشید از جنس صادقانه و خالصانه که مردم این شهر از هر لحاظ لایق بهترین‌ها هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار