مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مطلب که در حال حاضر در اکثر نقاط شهری و روستایی زیرساخت‌های ADSL ایجاد شده است گفت: هم اکنون تعداد ۱۳۰ هزار و ۴۵۶ پورت ADSL در استان به مشتریان واگذار شده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 19 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و به واسطه اپیدمی کرونا در جامعه نیاز مردم و مشتریان به بستر‌های دیتا گسترش و افزایش یافته است افزود: در همین راستا و به منظور ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس‌های ADSL در استان اقدامات توسعه ایی و تامین تجهیزات لازم صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: تامین و افزایش پهنای باند اینترنت، ارتقا بستر و ظرفیت‌های انتقال با استفاده از تکنولوژی‌های روز، توسعه ظرفیت UP LINK، افزایش پورت‌های ADSL به تعداد چشمگیر، نصب و راه اندازی سوییچ و افزایش ظرفیت سامانه BRAS و ... از اقدامات انجام شده در سطح استان است.

حکمت به میزان اعتبارات هزینه شده برای ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات سرویس ADSL با هدف رفع نیاز‌های مشتریان در این حوزه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: رضایتمندی مشتریان از خدمات قابل ارائه در بستر دیتا مهمترین دستاورد برای مجموعه تلقی می‌شود که خوشبختانه این مهم با تلاش همکاران محقق شده است.

وی تعداد پورت‌های منصوبه در استان را ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: از این رقم، تعداد ۱۳۰ هزار و ۴۵۶ پورت به متقضایان ساکن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

وی ضمن تشریح دیگر برنامه‌های اجرا شده در این حوزه تصریح کرد: تحقق برنامه‌های دایری ناخالص ADSL استان از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۱ درصد است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان این مطلب که شرایط واگذاری پورت‌های جدید به متقاضیان در استان فراهم است اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند جهت خرید سرویس ADSL به مراکز و دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.

وی یادآور شد: سرویس‌های متنوع با حجم و سرعت‌های مختلف با ویژگی حق انتخاب در راستای ارائه به مشتریان تعریف شده است.

حکمت به اقدامات صورت گرفته در نقاط روستایی برای ایجاد و توسعه پورت‌های ADSL اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر تعداد ۵۴۹ روستا از خدمات و سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند هستند.

وی با اعلام اینکه ارائه خدماتِ همسان بر بستر‌های مخابراتی در نقاط روستایی یکی از استراژی‌های مخابرات منطقه است گفت: تحقق این مساله به منظور توسعه زیرساخت‌های اقتصادی در نقاط روستایی، افزایش سطح آگاهی، فراهم نمودن شرایط برای افزایش سرعت دسترسی به محتوا‌های موجود در فضای مجازی برای روستا نشینان، کاهش پدیده مهاجرت و... در دستور کار ما قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار