مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان از رفع ۳ هزار و ۸۹۸ حادثه در حوزه فاضلاب طی شش ماهه نخست سالجاری خبر داد و بیشترین حوادث ترمیم شده در این بازه زمانی را مربوط به آخرین ماه تابستان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 12 October 2021
به گزارش تابناک کردستان،   مهندس علیرضا تخت شاهی با بیان این مطلب اظهار کرد: بیشترین اتفاق رفع شده امسال به ترتیب مربوط به شهرستان‌های سنندج با ۲ هزار و ۶۹۹، سقز با ۳۹۵ و مریوان با ۲۴۸ مورد بوده است.
وی افزود: به لحاظ زمانی نیز بیشترین حادثه رفع شده مربوط به شهریورماه با ۷۲۴ حادثه، مردادماه با ۶۹۷ حادثه و تیرماه با ۶۸۳ مورد حادثه بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با اشاره به حضور نیرو‌های متخصص و آموزش دیده در واحد امداد و حوادث آبفا خاطرنشان کرد: به محض اعلام حادثه از سوی مشترکان به سامانه ۱۲۲ و ثبت رد سامانه، مورد اعلامی به واحد امداد و حوادث ارجاع و بلافاصله برای ترمیم یا رفع حادثه با حضور اکیپ‌های عملیاتی اقدام می‌گردد.
 مهندس تخت شاهی خاطرنشان کرد: از طریق مرکز ۱۲۲ به صورت ۲۴ ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه از ۲۰ ساعت به کمتر از ۵ ساعت برسد.
وی در پایان یادآور شد: علاوه بر رفع قریب به ۴ هزار حادثه فاضلاب طی شش ماهه اول امسال، ۲۰ هزار حادثه آب نیز در این مدت ترمیم گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار